torsdag 16. november 2017

For en time!

I dag var jeg endelig på yoga hos Sommerfuglen igjen! Det var grådig kjekt, en helt fantastisk time, i tillegg var vi bare fire stykker som kom, så det var helt perfekt på alle måter! Det var mye bakoverbøyninger og twister og hunder, ja, til og med trebente hunder, og det er ikke enkelt det! Har en liten følelse av at jeg kommer til å være litt støl i morgen men det helt greit altså!

Når timen var over blåste jeg nesten vekk på vei til en post-i-butikk, i tillegg regnet det noe helt forferdelig! Dit gikk jeg for å hente en pakke jeg hadde bestilt, yogautstyr altså, så ingen bombe der egentlig, haha:p Når jeg ventet på den vanlige bussen min kom melkerute-bussen kjørende, så jeg bestemte meg for å ta den siden det regnet sånn. Hadde jeg ventet i fem minutter til hadde jeg sluppet unna med en busstur på maks fem minutter, melkeruten tar iallfall 20min:p 
Ooh, ja, Solstrålen, om du kjørte fra matbutikken rundt halv to i dag, så så jeg deg, tror jeg da:p

Vel hjemme igjen var det bare til å vrenge av seg alt som var vått, for til tross for skikkelig bekledning klarte det ikke å holde regnet utenfor. Men heldigvis kunne jeg bare skifte til ullklær, krype opp i sofaen og bare gjøre det jeg ville! Og stort sett har jeg ikke gjort annet enn å sitte i sofaen og glo på tv.

I morgen er det tid for time hos naprapaten min igjen, det gleder jeg meg til! Og etter at jeg har vært hos henne så er det helg!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar