torsdag 23. november 2017

Jaja...

En dårlig dag går mot slutten og det er jeg veldig glad for! 

Natten var rett og slett skrekkelig! Av en eller annen grunn var jeg plutselig tilbake på barneskolen, jeg hadde noen etter meg og derfor løp jeg for å slippe unna. Men ingenting var som det skulle være, de få gjemmestedene jeg hadde inne var vekke, det var gjort om på alt og i tillegg var alt av ytterdører og vinduer vekke, så jeg klarte derfor ikke å komme meg ut... Så når jeg endelig våknet var jeg alt annet enn uthvilt! jeg var trettere enn toget og bare tanken på å stå opp var for mye... Resultatet var at jeg ble liggende under dynen til kvart på elleve, da skrek magen min etter frokost og dermed var jeg på en måte nødt til å stå opp.

Planen var egentlig å dra ut til Bamse og Karamell siden det ikke skulle være yoga hos Sommerfuglen i dag. Men siden jeg ikke klarte å komme meg opp tidsnok, så gikk ikke det. Eller, jo, det hadde fint kunne ha gått, bare at da hadde jeg kommet dit veldig sent. Så istedenfor ble det en tur på IKEA, jeg orket nemlig ikke å være hjemme med et stappfullt hode... Selv om tankene kvernet like mye på turen som de ville ha gjort om jeg var hjemme, så var det likevel litt greit å være ute og ikke drukne fullstendig i tankene! Men likevel, det å dra til IKEA var absolutt ikke det lureste jeg kunne gjøre på en sånn dag! Det lureste hadde vært å dra til Bamse og Karamell for å få noen klemmer og litt omsorg når jeg først absolutt ville ut av huset!

Jaja, fordelen med IKEA-turen var at jeg fikk handlet litt sånne trengeting da! Så nå er alle sekkene som jeg bruker ofte fått en mye bedre plass å være på, nemlig hengende på en dør og ikke rundt omkring på gulvet!

I kveld har jeg strikket, jeg klarer heldigvis å slappe litt av når jeg gjør det! Nå går det i sokker, de strikkes i et råkult flerfarget garn fra Järnbo eller noe sånt, svenskt iallfall. Og så har jeg oppdaget de beste strikkepinnene jeg har vært borti, det er trepinner og tro det eller ei - de er FIRKANTETE! Tror de heter Cubics, KnitPro sine iallfall. Mulig jeg ender opp med å bytte ut alle pinnene jeg har etterhvert, ulempen er at de er svindyre, type 108kr for et sett med fem sokkepinner...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar