fredag 1. desember 2017

Skjønner ingenting!

Jeg skjønner virkelig ingenting nå altså! Beina er fremdeles smertefrie, iallfall så godt som! Traff Humlen og jeg på løsningen til mysteriet på onsdag? Er det rett og slett "lille Live" som sitter på løsningen? ikke det at jeg klager, jeg nyter hvert eneste sekund jeg har uten smerter og det samme gjør beina! Men det er bare det at jeg ikke skjønner hvorfor smertene plutselig forsvant, de har jo vært der mer eller mindre konstant i to år! jeg har jo hatt perioder uten smerter men det har vel vært sånn type 12timer i strekk og ikke noe særlig mer. Men nå har beina hatt det godt siden onsdag med en del timer som unntak i går da, men likevel så har de vært mer smertefrie enn smertefulle siden onsdag.

Timen hos Rosen var veldig god! hun fant noen vonde steder å trykke men det var bare ett sted hvor jeg nesten mistet pusten da. Forhåpentligvis sover jeg veldig godt i natt, det hadde vært grådig kjekt! 

Ellers er det jo både helg og 1.desember i dag! Jeg er litt fristet til å ha sånn omvendt julekalender som jeg hadde for to år siden, det gikk blant annet utover Solstrålen, hihi:p Men jeg har ikke kommet så langt at noe har blitt planlagt siden de siste ukene har vært så som så... fordelen er at det kan bli tatt litt på sparket da, kisten min inneholder litt saker og ting som kan glede andre og det samme gjør butikkene:p

Helg betyr sofa, strikketøy, ullteppe og tv, har to julegaver som bør få mye oppmerksomhet og jeg håper at jeg klarer å strikke en god del sånn at jeg får det ferdig! Må også rydde, vaske og pynte litt til jul, adventsstaken må jeg også finne frem, heldigvis ligger den i lag med resten av julepynten, den skal iallfall gjøre det!:p Dessverre må jeg en snartur til byen for å bytte noe, meeen turen er timet og tilrettelagt og det skal gå rimelig fort, det er iallfall håpet da:p
Nå skal jeg spise litt kvelds og så skal jeg forhåpentligvis klare å legge meg tidlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar