mandag 25. desember 2017

1.juledag

Vet dere hva eller? i natt sov jeg godt for en gangs skyld! eller, det skjer innimellom til vanlig også da, men det er godt over en måned siden sist perioden med dyp søvn var på over to timer. I natt var den på hele to timer og fire minutter!:D

Dagen i dag har bare vært sånn skikkelig lat, med strikketøy, snop, brus og tv, med andre ord slik 1.juledag skal være!:p Jeg tok meg en rusletur litt over halv fire, fant ut at det ville være fornuftig! Det var jeg veldig glad for at jeg gjorde, det var nemlig helt fantastisk deilig med litt luft og bevegelse! Og så har det nok hindret meg i å bli veldig trett, er greit å unngå fristelsen til å sovne på sofaen!:p Men nå har jeg inntatt sofaen iført pysjamas og ullsokker som seg hør og bør, hihi:p

Nå skal jeg spise litt kvelds og resten av kvelden skal være like rolig som dagen har vært hittil! I morgen skal jeg i nok et julebesøk og da gjelder det å lade opp sånn at jeg har energi til det. Men jeg tror også det blir det siste besøket denne julen, jeg orker nemlig ikke å fly frem og tilbake i besøk hver dag! Og så har jeg lovet Humlen og finne en middelvei, hun sa nemlig at det verken er bra med for mange besøk eller for få, og når jeg går i tre av fem besøk tenker jeg det er akkurat helt perfekt! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar