fredag 8. desember 2017

Innefredag!

Dagen i dag har stort sett blitt tilbrakt i sofaen, beina har ikke villet noe særlig annet. Og beina, ja, de får det som regel slik de vil ha det, iallfall noen ganger:p

Men selv om jeg har sittet innpakket i ulltepper, spist et par kakemenn og glodd på tv, har jeg også gjort noe fornuftig da! Jeg har nemlig fikset en julegave jeg har strikket sånn at det kunne bli tovet, så nå sitter jeg og tvinner tommeltotter og grugleder meg til jeg kan åpne maskinen og se resultatet! Hva jeg har laget holder jeg hemmelig, man kan jo ikke røpe julegaver før julaften!:p


Ellers er det jo endelig helg igjen! Hva jeg skal gjøre i helgen vet jeg ikke helt da. Eller, jo, jeg MÅ poste klagen på nevrologen siden jeg ikke fikk gjort det verken i dag eller i går! Og så satser jeg på at jeg skal innom julemarkedet som skal være like i nærheten, kanskje jeg finner en julegave eller to der? har nemlig to stykker jeg må kjøpe gaver til men som jeg ikke aner hva jeg skal gi! Og så skal jeg forhåpentligvis bake pepperkaker, men det tror jeg blir på søndag siden deigen må lages kvelden i forveien.

Nå skal jeg legge opp til et nytt strikkeprosjekt og glo litt mer på tv:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar