lørdag 23. desember 2017

Kvelden før kvelden

Da er det kvelden før kvelden, heldigvis sitter jeg hjemme i min egen sofa! Men jeg har vært på farten i ettermiddag og tidlig kveld da, men jeg valgte å dra litt tidlig hjem, det er jeg veldig glad for! Dagen har egentlig vært rolig, jeg har ryddet litt og støvsuget leiligheten, ser jo hybelkaniner over alt for tiden, de formerer seg i en sinnssyk fart, men nå ser jeg kanskje ikke noen på en dag eller tre!:p

Ute har jeg også vært, i formiddag tok jeg turen innom matbutikken min, der jobber verdens blideste butikkansatt og hun måtte jeg bare si god jul til altså!:D Det var hun som sørget for at butikksjefen gav meg en hel haug med lakrisbåt-poser! Jeg var innom nå i kveld også, da satt det to andre blide jenter i kassen, de skravlet og lo og bød meg på after-eigth sjokolade:p 

Når jeg drar hjemmefra i morgen har jeg ikke helt bestemt meg for ennå, vet ikke om jeg kommer til å gå i kirken eller ikke. Må rett og slett se an form, humør og energinivå, ikke sikkert beina har så lyst til å sitte i ro på en hard gammel trebenk i en times tid heller. I tillegg må jeg gå til kirken, så da må jeg ta turen med i den beregningen også. 

Bryter visst roe-ned-tiden min så det synger etter, men det får heller være, hehe:p Er jo ferie nå, da går det an, selv om jeg vet innerst inne at jeg bør holde på rutinene mine så godt jeg kan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar