lørdag 30. desember 2017

Fantastisk skogstur!

I dag vekket Pinnsvinet meg, hun ville ha meg med på butikken men jeg var litt sånn tja til det. Så vi ble enige om at jeg kunne gjøre det jeg ville først og så skulle jeg heller ta kontakt med henne når jeg var hjemme igjen. Egentlig en ganske grei deal! jeg har ingenting i mot å hjelpe henne med handlingen, så lenge det ikke går utover mine planer eller skjer midt på dagen sånn at jeg ikke får gjort noe som helst utenom det. 

Siden det var meldt et nydelig vintervær fant jeg ut at skogen ville være det perfekte stedet å være! Så jeg kledde godt på meg og la i vei. Målet var skogen rundt Humleplassen, veien til Humleplassen er dessverre ufremkommelig nå på vinteren, så da er det ekstra greit at det går an å gå på tur like i nærheten. Håpet mitt var egentlig at ingen andre hadde gått der før meg, men jeg kom frem først ti på halv ett og da var veien ganske opptråkket. Men heldigvis var det likevel urørte områder sånn at jeg kunne vasse i urørt snø!:D

Å gå på tur der i nesten en time var virkelig noe av det lureste jeg gjorde nå på tampen av dette året! beina var også veldig fornøyde! de elsker snø, spesielt urørt snø, så de nesten danset bortover av ren glede!

Jeg glemte å ta bilder av beina som danset, men bildet over er fra samme sted tatt 2.januar nå i år:p

Når runden var gått fant jeg ut at det lureste var å bare dra hjem, jeg var nemlig heldig og rakk en buss som jeg ikke hadde regnet med at jeg ville rekke:p Pinnsvinets datter handlet for henne, noe som var veldig greit, for da kunne jeg bare handle det jeg skulle ha selv og gå hjem igjen uten å måtte gå ut igjen senere på dagen!

Resten av dagen blir tilbrakt i sofaen, med tv, strikketøy og snop. Forhåpentligvis klarer jeg å legge meg litt tidlig i kveld siden det er nyttårsaften i morgen. Det er ikke så lett og sovne med masse raketter rundt seg nemlig! Nå skal jeg se på Alene hjemme for endte gang denne julen, hihi:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar