torsdag 7. desember 2017

Torsdag 7.12

I dag hadde Sommerfuglen sin siste yogatime for i år, heldigvis var jeg der!:D Timen var fantastisk og jeg gleder meg til hun er tilbake i januar altså! Grunnen til at dette var den siste timen hennes er at hun drar på studietur i morgen for å lære mer om yoga. Heldigvis har hun dyktige ansatte som tar over!

Heldigvis skulle Rosen på jobb, så jeg fikk haike med henne når yogaen var ferdig. Jakken min hadde nemlig druknet på veien, den er vanntett men problemet er at borden på ermene som ikke er det ble grådig våte, og mens jeg gjorde yoga trakk den fuktigheten seg oppover inni jakken... Fordelen var at det faktisk var nærmere ti grader ute og jeg var som vanlig godt kledd med ull, så til tross for våte ermer klarte jeg å holde varmen til jeg kom hjem! 

Planen for ettermiddagen var egentlig å være med på en juleavslutning sammen med både Pinnsvinet, Tulipanen, Blomsterdame T + en hel haug andre. Slik gikk det dessverre ikke... Pinnsvinet sin datter er visst hysterisk for storm, masse regn og bilturer på kveldstid når det gjelder moren, så da ringte Pinnsvinet og sa at hun ikke kunne være med likevel... Altså, det tar sånn type fem minutter å kjøre dit vi skulle ha vært, så det er liksom ikke snakk om en særlig lang biltur akkurat! men hun gir som vanlig etter... Jeg vurderte å kaste meg rundt, hive på meg regntøy og gå ned, men for det første så var ikke beina interessert i det og for det andre så hadde jeg intense smerter i dem, de økte i takt med vinden som ulte ute... Pga. det endte jeg opp med å sovne, når smertene blir veldig intense reagerer kroppen min med å bli ekstremt trett og noen ganger det rett og slett klin umulig å holde seg våken!

Men nå skal jeg spise litt kvelds og så legge meg, tror jeg:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar