tirsdag 19. desember 2017

En actionfylt tirsdag

Dagen i dag har vært litt mer actionfylt enn planlagt, spesielt for Tulipanen, hahaha!:p Men det har også vært veldig, veldig koselig også! Vi hadde Blomsterdamenes kontor for oss selv, så da laget vi et bursdagskort for bursdagsbarnet, nemlig Blomsterdame S! Papir + markeringstusj + Tulipanen og Live = mye moro!:p Og når vi hadde gjort det vi skulle gjøre tok hun med meg på konditori og spanderte lunsj!:D
Etter lunsjen ble det action, litt for mye gåing frem og tilbake men heldigvis endte alt godt!

Resten av dagen har vært rolig, er fryktelig trøtt så jeg har stort sett sittet i sofaen og glodd på tv og strikket litt. Jeg har også mimret litt, Solstrålen dukket nemlig opp, og da måtte jeg tenke litt tilbake på den første julen jeg var hos henne. Den gang var det stort sett bare tårer som kom når vi snakket om julen. Jeg ville sove meg gjennom gjennom hele høytiden, men det gikk jo ikke! Men sånn er det heldigvis ikke nå lengre! okay, så er det fortsatt ikke sånn fryktelig mye jubel men det har faktisk blitt pittelitt lettere og bedre i løpet av de siste årene, og ingenting er bedre enn det!:D 


Nå skal jeg spise litt kvelds og se Alene hjemme 2:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar