søndag 31. desember 2017

Mine ønsker for deg i det nye året

Kjære deg som leser dette!

Jeg håper at 2017 har vært et år som var god mot deg, og at drømmene dine ble synlige i horisonten! Jeg håper 2017 var et år hvor du smilte med hjertet, at de du møtte på din vei møtte deg med omtanke, kjærlighet og godhet, og at året gav deg muligheter til å være deg selv! Ta med deg alle de gode møtene og opplevelsene inn i det nye året!<3

Men om dette året som lukker sin dør om to timer har vært smertefullt og vondt, fylt med vanskelige og tunge dager fulle av tårer og annet som måtte være, så vil jeg bare si til deg: Du klarte det! du er her enda, noe du skal være stolt av! Husk at det blir bedre!<3 Og husk å alltid behold håpet uansett hvor mørkt det er!<3

Solen står opp til en ny dag, og
gårsdagen blir til spredte minner.
Uansett hvor mange problemer du
hadde i fortiden, er fremtiden full
av muligheter, full av håp.
-Stuart & Linda Macfarlane

En ekstra takk sendes til mine trofaste lesere!<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar