søndag 3. desember 2017

1.søndag i advent

Dagen i dag har egentlig vært litt effektiv! Jeg har strikket, glodd på tv, ryddet og støvsuget, samt bakt en hel haug med kakemenn!

Nå sitter jeg i sofaen og glor på tv, strikketøyet ligger klart og bare venter på at jeg skal ta det opp igjen og strikke mer på det:p Det første lyset på adventsstaken er tenkt og står og skinner så fint! 
Jeg bør pakke en sekk, skal på tur i morgen med blant annet Tulipanen, og da må alt være klart nå i kveld siden jeg må tidlig opp! Forhåpentligvis klarer jeg å stå opp tidlig nok sånn at jeg får kokt litt vann, jeg vil nemlig ha kakao med, men det er helt avhengig av at jeg våkner tidlig nok!:p

Tror jeg skal ta sekken allerede nå sånn at jeg kan strikke etterpå! Er bedre det enn å starte og pakke sekken når jeg egentlig har tenkt å legge meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar