torsdag 28. desember 2017

4.juledag

I går var jeg fullstendig utladet! energisjefen hadde ikke engang et bittelite korn med energi å gi meg, skålen var fullstendig skrapet, ikke engang et fnugg av et korn var igjen... I tillegg var beina grådig triste og vonde, og det hjelper ikke så veldig når energinivået allerede er på bånn... Så det eneste jeg gjorde, utenom å glo på tv, spise og sånt, var å gå til butikken for å pante flasker. Egentlig skulle jeg bruke pantepengene på noe godt men absolutt ingenting fristet, så jeg gikk derfra uten å bruke en eneste krone. Heldigvis hadde jeg både pepperkaker og sjokolade hjemme da:p

I dag har jeg vært hos herlige Rosen! Behandling hos henne var akkurat det jeg trengte! humøret var nemlig veldig på bånn etter en elendig natt, så aller helst ville jeg bare bli i sengen da. Men beina, de ville gjerne til Rosen, så da var det bare til å stå opp!

Ute var det aldeles herlig, så jeg er veldig glad for at jeg hadde en grunn til å komme meg ut av huset! Når jeg ventet på bussen stod jeg og nøt en deilig vintersol som varmet såvidt det var, det var deilig! Hos Rosen snakket vi om mye forskjellig, blant annet så snakket vi om beina mine. Humlen hadde nemlig fundert fryktelig mye på en sak etter at vi hadde yogatime sammen for nesten to uker siden, og hun foreslo at jeg skulle spørre Rosen om det. Det gjorde jeg, og Rosen hadde faktisk et veldig enkelt svar på spørsmålet vårt, det var noe om tyngdepunktet flyttes når bare et bein er i været og den andre er strak ut og når jeg sitter inntil veggen med begge beina strak ut foran meg er tyngdepunktet et annet sted. Eller noe sånt i den duren der, det var iallfall ikke så veldig rart at det er sånn i følge Rosen da:p

Rosen fant mange ømme og vonde punkter på meg i dag. Det ene skulderbladet har plaget meg litt den siste uken, så jeg spurte like godt om hun kunne gjøre noe med det, og det kunne hun. Så spørs det bare hvordan skuldrene mine er i morgen da, hehe:p det var et par busser og noen elbiler som parkerte oppå meg, det kjentes nesten litt ut som om jeg skulle miste pusten også. Men jeg vet det går over så det går egentlig veldig greit. I tillegg er det veldig gøyt for jeg merker stor forskjell fra før jeg startet hos henne og nå, og ingenting er bedre enn det!:D Forhåpentligvis slukner jeg som en stein og sover natten igjennom når jeg legger meg i kveld, det hadde vært digg det!

Forrige gang jeg var hos Rosen våknet jeg jo opp dagen etterpå og var helt utslått, sjansen for at det skjer er tilstede hver gang da. Og siden jeg aldri vet hvordan morgendagen blir så valgte jeg å dra på langtur etter timen hos henne. Målet mitt var Nøstebarn-butikken og planen var å bruke litt penger samt bytte en julegave, noe jeg også fikk gjort!:p Til beinas stoooooore glede har jeg kjøpt en sånn ribbestrikket bukse, jeg har en fra før av så sånn sett trenger jeg ikke en til, men de er aldeles nydelige og deilige å gå med, så da var valget enkelt! dessuten fikk jeg penger til jul:p

Hva jeg skal finne på i morgen siden jeg tok turen til Nøstebarn i dag, vet jeg ikke helt. Må se an formen og eventuelt hvor mye gangsperr jeg har, er jeg heldig så slipper jeg unna! det har jeg nemlig gjort de siste gangene, men man vet jo aldri da. Nå skal jeg spise litt kvelds og virkelig prøve og legge meg litt tidligere enn hva jeg har gjort de siste dagene!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar