onsdag 20. desember 2017

En rolig onsdag

I dag har jeg hatt en fryktelig rolig dag. Natten i natt var nemlig alt annet enn bra og jeg var rimelig trøtt i trynet når jeg våknet 10.28!

Når jeg stod opp fikk jeg et snev av falsk energi, så jeg begynte faktisk å rydde før jeg hadde spist frokost. Men det var bare en dårlig ide! så frokosten ble laget fort, og Solstrålens frokostregel er frokost innen en time etter at du har stått opp, det klarte jeg med god margin å holde meg innenfor!:p

Jeg har også skravlet med Humlen i telefonen en stund. Hun hadde visst tenkt grublet en god del på disse beina mine og det å strekke de strake i luften med en stropp, det var nemlig noe vi gjorde på yogaen på fredag. Så hun lurte på om jeg kunne sitte inntil veggen med beina strake rett foran meg, siden jeg ikke var helt sikker satte jeg meg like godt ned på yogamatten og prøvde. Det gikk, til tross for at det strakk veldig da. Så mulig det rett og slett sitter i hodet på meg? det er iallfall en teori hun har, og det er godt mulig det gjør det. Hun foreslo at jeg skulle spørre Rosen om dette, hun kan jo veldig mye om kroppen og sånt, og tar garantert imot et sånt spørsmål! forhåpentligvis har hun et logisk svar også!:p men om hun ikke har det så overrasker det meg ikke så veldig mye, jeg er jo tross alt et lite mysterium!:p

Men nå må jeg avslutte dette innlegget siden klokken straks er 22.00 og roe-ned-tiden min begynner:p Tror jeg skal lage litt kvelds og en kopp te!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar