onsdag 27. desember 2017

Nok besøk nå!

Nå er jeg innmari mettet på familiebesøk altså! tre stykker i løpet av fire dager er rett og slett litt i overkant! Det er et til som gjenstår men jeg kjenner at jeg ikke orker mer nå, så det får bare gå sin gang uten meg. Jeg tenker det er helt greit! de besøkene jeg har vært i har vært koselig men også ganske slitsomme! Det i dag topper alt egentlig, men det var sikkert fordi utgangspunktet mitt var veldig lavt - vonde bein og lite energi.

I morgen starter heldigvis hverdagen igjen, iallfall sånn delvis da. Hva jeg skal finne på vet jeg ikke helt, det er jo den store byttedagen og dermed er ikke kjøpesentre og butikker det beste stedet å være. Samtidig så har jeg litt lyst på ny mobil, den jeg har nå er nemlig ganske stappet og har dessverre ikke muligheter for ekstra minnekort. Hadde det vært en mulighet hadde jeg ikke trengt ny telefon, for den funker ganske greit fremdeles!

Men nå tror jeg at jeg skal legge meg, klokken er plutselig ganske mye!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar