lørdag 2. desember 2017

Nok en dag går mot slutten, dessverre har smertene kommet tilbake igjen nå i ettermiddag men heldigvis ikke i full styrke da! Måtte det bare fortsette slik, aller helst kan smertene forsvinne igjen, men om ikke så kan de gjerne holde seg på nivået de er på nå! Kanskje en liten del av mysteriet endelig er løst? det hadde jo vært ekstremt kult og grådig kjekt å dukke opp på kontoret til Humlen på onsdag og si at beina har vært mer smertefrie enn smertefulle den siste uken!

Jeg har vært på farten, kjøpte et regntrekk til en sekk i går men når jeg skulle ta det på var det noe som ikke helt stemte. Det var liksom noe som manglet, noe ganske vesentlig og, nemlig tråden, eller strikket er det vel, som man strammer med. Så da var det bare å ta turen innom butikken igjen og få et nytt, heldigvis møtte jeg på en veldig hjelpsom ansatt som fant et nytt til meg uten å nøle:D

I kveld har jeg strikket masse, holder på med en julegave til en tidligere nabo. Tror jeg skal møte mammaen hennes om en uke og innen den tid må gaven være både ferdigstrikket og tovet! spørs om det går men jeg kan jo forsøke i hvert fall! om ikke så kan jeg jo bare sende gaven til henne.

Planen for morgendagen er å strikke, glo på tv, tenne det første adventslyset og muligens bake. Men om jeg skal bake må jeg sette deigen allerede nå siden den skal stå kaldt over natten, og jo lengre den står jo bedre blir det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar