onsdag 6. desember 2017

En god time!

I dag har jeg vært hos Humlen, hun klarte jo å trylle vekk smertene mine forrige gang og jeg gledet meg veldig til å fortelle hvordan beina har hatt det den siste uken! De har jo hatt en helt vidunderlig uke! Joda, smertene har vært der, noen ganger skikkelig intenst, men absolutt ikke likt hva som er vanlig! De hadde også skrevet et dikt til henne og siden jeg har omvendt adventskalender lå diktet i dagens luke!:p Hun spurte om hun kunne få henge det opp på tavlen sin på kontoret og det syns både jeg og beina var kult, hihi:p Må finne på noe mer når det gjelder den omvendte julekalenderen, har ikke helt planlagt den

At beina har vært som de har vært etter forrige time hos henne syns hun var grådig interessant! Det visste jeg allerede at hun kom til å syns, haha!:p Hun tror vi har vært inne og touchet noe veldig vesentlig når vi snakket om "lille Live" forrige gang! Tenk om vi har funnet løsningen da? det hadde jo vært utrolig greit altså! Hun kommer garantert til å bli et tema og få komme litt frem i 2018!

Hun fikk lese igjennom klagen jeg har skrevet til nevrologen min, jeg hadde nemlig behov for at noen andre leste den før jeg sender den. Etter litt mer research i kveld viser det seg at jeg skal sende det et helt annet sted enn direkte til nevrologen, så det var bra jeg ikke postet det i sted! I tillegg må man fylle ut et skjema, Krav om retting/sletting i pasientjournal, så nå er det fylt ut, brevet er adressert til den avdelingen istedenfor nevrologen og jeg har endret på et par setninger siden den første utgaven var skrevet til han. Så i morgen skal det kjøpes frimerker og postes!

Vi pratet mye om julen og jeg tok vel mer eller mindre et valg når det gjelder julaften. Det var grådig greit å høre hennes tanker om det og egentlig juleferien generelt også. Jeg er jo et vanemenneske, jeg trenger å holde på rutinene mine mest mulig og jo mer jeg stresser, jo mer smerter får jeg i beina, det er iallfall en teori Humlen og jeg har! Og nå er det jo sånn at folk skal ha litt ferie, så alt av mine faste rutiner utgår, i morgen er det siste time hos Sommerfuglen for i år, neste uke er det siste time hos Fysio-damen, strikkeklubben, Humlen og Rosen. Så går det iallfall tre uker før alt er tilbake i sin vante gang!
Jeg håper snøen kommer snart altså!

Jeg har også lovet at jeg skal forsøke å sove litt mer, hun vil helst ha meg i søvn åtte timer hver natt og det vil også jeg. Søvnen min registreres jo på en fitbit og den målingen kan jo være så som så men det er den vi går etter. Og den siste uken har jeg hatt to netter med søvn på under syv timer og det er iallfall alt for lite! i tillegg har jeg ikke hatt mer dyp søvn enn 1time og 49minutter på det meste, og det er ikke akkurat så mye å skryte av...

Nå skal jeg starte veien mot sengen, siden det alltid tar litt tid er det like greit å starte nå, haha:p Ooh, jeg sendte forresten melding til ergoterapeuten min og spurte om behandlingstid angående skuteren, nå er det jo fire uker siden jeg var der og jeg er litt utålmodig:p Hun svarte og skrev at hun skal ringe hjelpemiddelsentralen i morgen og høre for meg, jeg håper hun kommer tilbake med et positivt svar!:D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar