lørdag 9. desember 2017

En koselig prat!

I dag tok det lang tid før jeg klarte å komme meg, sengen og dynen syntes ikke noe om at jeg skulle stå opp, så det tok en time fra jeg våknet til det gikk, haha:p

Ute har det vært både det ene og det andre når det gjelder vær og vind. Det gjorde at jeg ikke helt klarte å bestemme meg for hva jeg skulle finne på. Aller mest fristet det å bare bli værende inne, men siden jeg hadde en sånn dag i går hadde jeg samtidig ikke lyst til å gjøre det samme i dag også. I tillegg trengte jeg både frisk luft og bevegelse, beina ytret også ønske om gå. Så til slutt, etter mye om og men når det gjaldt buss eller om jeg skulle gå, kom jeg meg avgårde! Det var veldig deilig å være ute og gå! på veien begynte det også såvidt og snø!:D håper virkelig at vi kan få litt skikkelig vinter i år altså! Bildet under er fra januar 2015 når det var så kaldt at flere vann rundt omkring ble trygge nok til å bevege seg på, det var gøyt det!



Det første jeg gjorde var å gå innom butikken, kjøpe frimerket og poste brevet til Haukeland, det var veldig deilig å få det avgårde! Og så ruslet jeg mot julemarkedet, og der så jeg plutselig et veldig kjent ansikt! Det var Solstrålen på vei ut av et telt, vi sa bare hei til hverandre, hun snakket nemlig i telefonen, og så ruslet jeg videre. Men telt nummer to var så innmari fullt at jeg kom ikke så veldig langt inn før jeg bare snudde. Jeg bestemte meg for å bare gå til bussterminalen og vente der til bussen skulle kjøre hjemover. Men på vei bortover så jeg nok en gang Solstrålen og hun så meg, så det resulterte i en veldig, veldig koselig prat med henne!:D Denne gangen var jeg verken forfjamset eller overrasket sånn jeg var når vi traff på hverandre på butikken i oktober:p 





Tovingen jeg holdt på med i går ble vellykket til slutt, heldigvis! Jeg måtte ringe strikkeeksperten min for tips og råd etter første vask da. Men etter å ha satt på maskinen på nytt med både omo og en liten olabukse ble resultatet bra, selv om jeg måtte jobbe intenst i det vasken var ferdig slik at det ikke skulle bli for lite. Så nå er det bare til å pakke det inn og levere gaven:p

Nå glor jeg på sporten, det går i hopp på NRK1, snart er det finale og kanskje Norge vinner? vi ligger jo på 2.plass da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar