mandag 18. desember 2017

Oi da!

Live er så trøtt, så trøtt og nå bryter hun både Humlens og Solstrålens regler! skrekk og gru! hva kommer de til å si om det mon tro? det hadde vel vært noe sånn som at det bare går utover meg selv og det er helt rett! Macen skulle ha vært skrudd av for trettisyv minutter siden men Pinnsvinet forstyrret meg, så da gir jeg henne skylden! haha!:p 

Dagen har blitt alt annet enn slik jeg planla det. Blomsterdame S ringte meg allerede kvart over ni og lurte på om hun rakk meg før jeg hadde gått hjemmefra. Heldigvis gjorde hun det, for jeg hadde ikke kommet så mye lengre enn å bare stå opp av sengen, haha!:p Hun og en kollega hadde plutselig fått andre arbeidsoppgaver og dermed måtte våre planer bli utsatt, noe som egentlig var helt greit for meg. For jeg hadde ikke særlig mye energi etter natten, den var nemlig fullstendig håpløs! Og det har egentlig dagen også vært, men nå er den heldigvis snart over!

 I morgen skal jeg være med Tulipanen, det gleder jeg meg til! Men nå skal jeg ta litt vitaminer og spise pittelitt sånn at jeg ikke våkner opp i natt og er skrubbsulten! og når det er gjort, skal jeg krype under dynen og sove!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar