mandag 1. januar 2018

Første dag i et nytt år

Vel, da har vi kommet oss inn i 2018!:D
Kvelden i går ble så som så, det var dårlig vær og absolutt ikke noe gøyt å stå ute og se på fyrverkeriet, så jeg gikk ikke ut før litt på tolv. På tv var det jo bare kjedelige repriser som jeg stort sett har sett x antall ganger før, så jeg endte opp med en Miss Marple-film som jeg ikke har sett før. I tillegg var jeg klar til å sove allerede halv ti men kom meg ikke i seng før 01.00, så jeg var egentlig blitt kraftig overtrøtt da. Heldigvis var det ganske stille når jeg la meg, det var deilig sånn at jeg slapp å ligge våken mer enn nødvendig.

Dagen i dag har vært veldig rolig, beina klikket i natt og har fremdeles ikke roet seg. Dermed har det blitt en ganske lik dag som resten av julen - tv, strikketøy, yoga og sofa:p Kjenner jeg er veldig glad for at hverdagen starter igjen i morgen altså! 

Riktig godt nyttår alle sammen!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar