tirsdag 23. januar 2018

Aaauuu!

Noen ganger gjør jeg ting jeg ikke burde gjøre, sånn som i dag når jeg bare skulle flytte litt på skuteren uten å sitte i den mens jeg gjorde det! enden på visen ble en del påkjørte tær og en litt oppskrapet skuter... altså, å skrape den opp er ikke så farlig, det er jo sånt som skjer med de fleste kjøretøyer. Men å kjøre på tær er absolutt ikke særlig kjekt eller behagelig! 
Hell i uhell så gikk det heldigvis veldig bra med de!

Utenom å kjøre over mine egne tær har jeg vært på strikkeklubben i dag. Så bråkete som det har vært i dag vet jeg ikke om det har vært før, det var ILLE, mildt sagt! Men Blomsterdame T var så skjønn og spurte om jeg ville være assistenten hennes, hun regnet nemlig med at jeg gjerne ville ha en liten pause:p Når alle hadde gått sin vei ble Tulipanen og jeg sittende, vi skulle nemlig jobbe litt med noen invitasjoner til et årsmåte, etter litt ekspert-hjelp fikk vi det til!:p Mens vi holdt på begynte det selvfølgelig å plaske ned utenfor, og jeg som hadde store planer om å gå hjem måtte revurdere det. Men Tulipanen visste råd hun - eg kjører deg heim eg!:D

Nå skal jeg finne frem litt sytøy, se om det er noe fornuftig på tv og prøve å ikke sitte oppe halve natten:p 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar