søndag 28. januar 2018

Snart februar!

Jeg er IKKE klar for en ny uke allerede i morgen altså! 
For uken som kommer er nemlig veldig full av avtaler, egentlig bare to mer enn vanlig men det er også to avtaler på kvelden, noe som ikke alltid fungerer så bra for min del... I morgen kveld er det action på Solstrålens arbeidsplass faktisk:p men jeg vurderer veldig sterkt å melde pass selv om det er med blant annet Tulipanen! jeg kjenner at jeg mye heller vil bruke energi på det som skjer på torsdag istedenfor. Da er det nemlig Blomsterdamene som står for underholdningen og det er garantert moro! I tillegg kjenner jeg så mange, mange flere som skal på det enn det som skjer i morgen! 
Og siden jeg lovet Humlen og ta telefonene når kroppen ringer og ikke minst å høre på hva den har å si, så heller jeg bare mer og mer mot å droppe morgendagen!

Heldigvis har jeg flere lyspunkt denne uken også da! ting som gir meg energi! noen ganger tar det energi og da men sånn alt i alt sitter jeg som regel igjen med mer energi enn før det startet! Blant annet så skal jeg endelig til Rosen på fredag! siden jeg må ut med så mye penger før jeg får frikort, går jeg til henne hver tredje uke siden hun skal ha en del hundrelapper per gang. Og så starter jo februar på torsdag, det må vi ikke glemme! Det ser jeg også veldig frem til! Humlen og jeg snakket om det på onsdag og hun sa at hun tror at alt blir litt bedre og lysere bare vi bikker over i februar, og hun har nok veldig rett i det!:D

Nå skal jeg koke litt vann sånn at jeg kan drikke litt te, planen videre er å se Modus på TV2 og deretter bare stupe rett i seng!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar