tirsdag 9. januar 2018

Tromsø, here I come!

...men ikke før om ca. 48dager dager. Fikk brevet i dag, de klarte ikke å holde fristen de egentlig skulle ha gjort, den brytes med opptil to dager. Men det er ikke så ille da:p
Problemet med datoene jeg skal på UNN er at jeg egentlig skal på et styremøte, mitt første i tillegg, så det syns jeg er litt (veldig) trassig rett og slett! Men Tulipanen sier at det går helt greit! Sykehus-timer går foran styremøter! så nå må pasientreiser ringes sånn at jeg får dekket flyreisen og hotellet. Ut ifra tidspunktene må jeg være der i i hvert fall tre dager, jeg skal nemlig til en fysioterapeut en dag og dagen etter skal jeg til en overlege. Men timen hos overlegen er tidlig om morgenen, så sånn sett kan jeg reise hjem igjen litt senere den dagen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar