fredag 26. januar 2018

Endelig!


Jeg er så innmari glad for at det endelig er helg! uken har vært lang og slitsom og ikke så mye rom for å puste, føles iallfall sånn ut da... smertene i beina har slått litt pusten ut av meg og energisjefen, ja, han er gjerrig som vanlig... 
Neste uke er nok minst like lang men på torsdag starter jo vinterens siste måned så det er liksom greit på en måte! at februar inneholder litt for mange avtaler får heller være da! jeg forankrer meg selv med pusteankeret mitt og satser på at det går greit! spesielt siden det er en del å se frem til også da!

Nå skal jeg glo på tv, spise potetgull og drikke brus, eller kanskje te, nei, jeg tror jeg ender opp med et glass solo:p og mulig det blir en kopp te også, er jo som Ole Brum - ja takk, begge deler!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar