tirsdag 9. januar 2018

På tur!

I dag har jeg vært på tur med min nye kompis, den funker veldig bra!:D 
Egentlig skulle jeg ikke langt avgårde, bare til strikkeklubben, så i teorien var ikke skuteren nødvendig. MEN den må jo testes ut altså, nå når jeg endelig har fått den kan jeg jo ikke bare la den stå her hjemme mens jeg er ute og farter!:p Dessuten har jeg jo den for å teste den ut før vi søker om varig utlån, så da må jeg i hvert fall bruke den, om det så bare er for kortere turer, hihi:p 

Ulempen er at det er skrekkelig kaldt, spesielt på beina! Det går i den tykkeste vinterjakken, to lag med ull + vinterbukse og tykke vintersko på beina, sitteunderlag i ull + et fleeceteppe pakket rundt beina, og så selvfølgelig tykke ullvotter på hendene! Likevel syns jeg det var kaldt, men jeg vet ikke hvor mye mer klær jeg klarer å få på meg. Mulig jeg prøver med ullstillongs, ulltights, ullbukse og vinterbukse i morgen, om det ikke blir for trangt da:p

Strikkeklubben var så som så, det var koselig å se en del igjen men det var som vanlig fryktelig masete! Det er så synd at det har blitt sånn! flere har sluttet å komme hver gang også på grunn av alt støyet og det er faktisk trist rett og slett!
Etter at strikkeklubben var ferdig tok skjønne Tulipanen meg med ut på restaurant! hun ville spandere middag på meg fordi jeg hadde hjulpet henne! Så vi spiste deilig asiatisk mat!:D

Nå skal jeg krølle meg sammen i sofaen, muligens med hardangersømmen, og se på På liv og død som går på tvNorge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar