onsdag 3. januar 2018

Blæ! jeg hater sånne utmattelsesperioder! Om det er julen eller fullmånen som har puttet meg inn i en sånn periode nå vet jeg ikke helt, tror egentlig mest på at det er julen men at fullmånen ikke har gjort ting bedre!

I sted krøllet jeg meg sammen og ville aller helst sove litt, men så dukket både Humlen og Solstrålen opp i det ene øret mitt og visket om at soving på dagtid ikke er lurt, mens i det andre øret dukket min hemmelige hjelper opp, hun sa at jeg bare kunne ta meg en lur og at det eneste Humlen kommer til å gjøre når hun får vite det om en uke er å gi meg en pekefinger og beskjed om å skjerpe meg! Hahahaha! heldigvis vant Solstrålen og Humlen, og jeg våknet litt sånn sakte men sikkert når jeg satt og skrev dagbok. Er jeg heldig får jeg sove uten et eneste problem når jeg legger meg snart!

I morgen er det endelig yoga hos Sommerfuglen igjen! det gleder jeg meg innmari mye til altså!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar