søndag 14. januar 2018

Blås-bort-søndag!

Herlighet så det blåser ute i dag! leiligheten min er ganske kald og jeg får ikke opp varmen. Vinden treffer dessverre huset slik at det er nesten som om vinden bare blåser rett igjennom veggene... I tillegg reagerer beina mine kraftig på vinden ved å være mer eller mindre iskalde og fryktelig vonde... i sted måtte jeg bare krølle meg sammen i sofaen og konsentrere meg om å puste...

I går var jeg forresten på biblioteket! Det var egentlig veldig på tide med tanke på at jeg har bodd ikke så veldig langt unna i halvannet år uten å være innom der:p Målet var å låne en bok om hardangersøm, heldigvis hadde de en bok og den ble med meg hjem! Foreløpig har den bare ligget i sekken da, jeg klarte nemlig å knekke stingene jeg har prøvd på siden onsdag før jeg i det hele tatt fikk sett i boken:p Men den kan jeg jo beholde en stund uansett, for det står sikkert mer nyttig i den enn akkurat forklaringen jeg var på jakt etter:p

I morgen starter en ny uke og jeg skal ha årets første time hos Fysio-damen! Jeg er litt i tvil om jeg skal fortsette hos henne eller ikke, jeg føler nemlig at det ikke gir meg så veldig mye! Men enn så lenge så fortsetter jeg hos henne, og så hører jeg heller hva de i Tromsø har å si om det. Eventuelt så kan jeg jo spørre henne om vi kan ta en pause på f.eks. et halvt år uten at jeg mister plassen min hos henne, men akkurat det har jeg egentlig en mistanke om at ikke er mulig pga. mangel på fysioterapeuter... På onsdag skal jeg heldigvis til Humlen igjen! "Lille Live" har vært veldig mye framme etter at vi snakket om henne sist onsdag, og det er ikke bare bare. Jeg blir grådig sliten av det! Men jeg har klart å la henne være her da, har ikke stappet henne ned i en koffert og sende henne vekke!

Nå skal macen av, litt kvelds skal lages og forhåpentligvis orker jeg å se Modus på TV2! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar