fredag 5. januar 2018

...

I går var det endelig tid for årets første yogatime hos Sommerfuglen! Natten hadde vært helt pyton, så det var rett og slett litt vanskelig å komme seg avgårde siden jeg fremdeles var trøtt langt inn i margen. Men turen gjorde meg godt og jeg våknet, om ikke så mye, så iallfall litt! 
Det var en veldig, veldig god time! Jeg ble rett og slett litt skuffet når timen var slutt, jeg kunne godt ha holdt på en stund til altså!:D

Når jeg hadde gått derfra tikket det inn en melding fra Rosen, altså ergoterapeuten min. Hun hadde en gledelig nyhet å komme til meg, nemlig at stolen min endelig har kommet, og om det var greit med levering rett over helgen! Jeg jublet og skrev at det var helt ok, dermed måtte jeg stikke innom Fysio-damen og avlyse årets første time hos henne. Men altså, det er helt greit så lenge jeg får skuteren min!:D Den er bare til utprøving, så jeg får den ikke til varig utlån helt ennå. Men det er helt greit, den må rett og slett settes på prøve i bakkene i området først sånn at vi er sikre på at jeg kan bruke den her.

Dagen i dag har vært så som så. Natten var likedan som natten til i går, jeg har havnet i en dum sirkel og har sånne eviglange våkenperioder midt på natten. I natt våknet jeg litt på fem, var helt ekstremt trett men det var ikke snakk om at jeg skulle få sove igjen med det første. Det gjorde vondt i hele kroppen min, fra hårfestet ned i tærne, øynene bare vibrerte igjen om jeg prøvde og åpne de og hver bevegelse var egentlig bare pyton. Når klokken var 05.21 endte jeg opp med å sette på en mindfulness-app på iPaden, det fikk meg heldigvis til å sovne igjen, etter langt om lenge! Fikk sove til halv elleve men var minst like trøtt da som når jeg la meg... Men jeg kom meg opp til slutt og dro avgårde, jeg orker ikke å være hjemme når jeg har hatt sånne netter. Iallfall ikke på formiddagen, da er det nemlig alt for lett til å ty til sofaen og en formiddagslur.

Dessverre fikk jeg et av de skrekkelige smerteanfallene i beina i ettermiddag... det ødela alt, da er det ikke noe annet å gjøre enn å bare prøve å puste seg igjennom det! 

Nå har klokken blitt alt for mye, roe ned-tiden min startet for nesten to timer siden men hva gjør jeg? jo, jeg sitter her og skriver dette... jaja, sånt skjer en gang i blant!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar