torsdag 25. januar 2018

Oisann!

I dag fikk jeg endelig brukt skuteren min igjen! både den og jeg har lengtet etter isfrie fortau og sideveier i to uker nå. Det har det jo for så vidt vært et par dager da, men været har ikke vært helt på min side. Og siden jeg kunne bruke skuteren kunne jeg også ha med meg min egen matte, ingenting er bedre enn det!

Timen hos Sommerfuglen var som vanlig veldig deilig! i dag gikk det i mage- og tarm-meridianene, det er jordelementet, og vi hadde mye baloverbøyninger og hofteleddsåpnere. Mulig jeg våkner med litt gangsperr i morgen da:p

Etter yogatimen fant jeg ut at jeg skulle dra til meny og handle litt, i går oppdaget jeg nemlig at butikken har tilbud på soya-sjokolademelken min og det må jeg jo benytte meg av! Fant det jeg trengte og det jeg ville ha, gikk til en sånn selvbetjeningskasse og når alt var skannet og lagt på kontrollvekten oppdaget jeg at lommeboken lå hjemme i sekken jeg brukte i går... Så da måtte jeg bare beklage til butikkdamen og rusle ut igjen til skuteren min. Ikke nok med at jeg var sulten men ikke fikk kjøpt noe jeg kunne spise kjapt, måtte det også begynne og regne... Jeg var jo heldigvis godt kledd men altså, et sted går grensen og vannet trenger igjennom alt man har på seg... Men jeg kom meg hjem, vrengte av meg det våte yttertøyet, slengte på meg en annen regnjakke, fant lommeboken og gikk ut igjen. Så tok jeg bussen tilbake til butikken og handlet før jeg tok bussen hjem igjen:p På vei hjem igjen så jeg forresten Solstrålen kjøre i motsatt retning:p 

Nå er det tv og hardangersøm som står på tapetet, hva morgendagen bringer vet jeg ikke helt ennå. Tulipanen trenger datahjelp og snakket om at vi skulle fikse det i morgen, men det tar ikke så veldig lang tid da. Mulig skuteren må få være med på tur siden det er meldt pent vær? det hadde jo vært kjekt å bruke den litt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar