lørdag 20. januar 2018

En solfylt lørdag

Ups, nå bryter jeg visst Solstrålens og Humlens søvnhygieniske regler igjen, hehe:p
Jaja, det får bare være, er det helg så er det helg!:p

I dag har det vært deilig vintersol her! Jeg fant ut at jeg skulle gå til nærmeste rema og handle litt, enden på visen var at jeg endte opp på meny istedenfor, haha:p Men jeg fikk luft og bevegelse og det var det viktigste! Fikk også tak i Liv Laga vegetarboller eller hva de nå heter, og de var rett og slett dritgode! Og i morgen skal jeg rett og slett ostegratinere de!
Utenom turen til butikkene har jeg ryddet og støvsuget deler av leiligheten. Jeg har også hengt opp et maleri jeg fikk for noen uker siden, det hengte i barndomshjemmet mitt så jeg syns det er koselig å ha det på veggen her også:) Nå bør jeg egentlig gå og legge meg men jeg har ikke så veldig lyst til det... natten i natt var nemlig fryktelig kavete, jeg drev visst og sloss med min egen dyne, kavet og stresset, og av det får man ikke så mye god søvn av... Så jeg tror jeg pakker meg inn i en dyne og hører på litt lydbok frem til jeg blir enda litt trettere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar