onsdag 10. januar 2018

Innlegg nr. 1000!:D

Shit! dette er faktisk innlegg nummer 1000 på denne bloggen!
Det må feires på et eller annet vis syns jeg! Kanskje, men bare kanskje, lager jeg en give away men det skjer ikke i dag da. Istedenfor feirer jeg med en sur cola-godis, haha:p


Jeg har vært hos Humlen i dag og kunne ha skrevet om den timen, men jeg orker ikke å skrive om det allerede nå da det var en betraktelig tøff time. "Lille Live" var nemlig noe vi snakket veldig mye om og hun er det ikke alltid så lett å takle! Men nå har jeg lovet Humlen og ikke pakke henne vekk hver gang hun dukker opp, mulig hun kommer fordi hun prøver å fortelle meg noe og det må hun jo få lov til! Men det er ikke så enkelt å forstå hva hun vil fortelle da.

Skuteren var med meg i dag, den må jo få lufte seg litt, hihi:p Og så må jeg jo teste den ut, så siden jeg var litt ute av lage når jeg gikk fra Humlen fant jeg ut at jeg skulle kjøre en omvei for å komme hjem. Selv om det regnet så var det veldig deilig å få frisk luft i et litt forgrått ansikt. Men likevel ble jeg råtrøtt når jeg kom hjem, det er et eller annet med terapitimer hos Humlen og trøtthet, mon tro om hun bruker tryllestaven på meg, hahaha!:p Men jeg har heldigvis klart å holde meg våken altså!:p

En riktig så stor takk for at denne bloggen faktisk eksisterer går til min kjære Solstråle! Det var nemlig hennes forslag som gjorde at jeg opprettet en blogg! Den første laget jeg i desember 2014 tror jeg, men den eksisterer ikke lengre. Denne bloggen her ble til i mai 2015, til og begynne med skrev jeg fryktelig lite, bare et par innlegg i mai og juni. Men så tok Solstrålen ferie i flere uker og da hadde jeg ikke mine faste avtaler med henne på en stund, dermed ble bloggen aktiv sånn at jeg fikk ting litt ut. Og nå snart tre år senere er den fremdeles aktiv:p

Nå skal jeg sy litt mer på mitt lille hardangersøm-prosjekt! Det er grådig gøyt å sy nå når jeg har fått det litt i fingrene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar