mandag 22. januar 2018

Trøtt, trøttere, trøttest!


Jeg er så hinsides trøtt og sliten! natten i natt var helt horribel, jeg lå våken i sikkert fire timer til sammen... først tok det to timer på å i det hele tatt sovne, og når det først hadde skjedd fikk jeg ikke sove i mer enn litt over tre timer før jeg våknet og hadde mer eller mindre to nye timer hvor jeg lå våken... Når jeg våknet like før halv elleve av en SMS fra Tulipanen var jeg så trøtt og full av smerter i beina at jeg følte meg uvel. At jeg måtte opp og ut av huset hjalp ikke så veldig på heller...

Men opp og ut kom jeg meg til slutt da, og egentlig var det litt deilig, selv om sengen fristet såååå mye mer enn å dra til Fysio-damen da! Etter at jeg hadde vært hos henne dro jeg til byen, kunne ikke dra hjem for da hadde jeg bare sovnet og det hadde ikke gjort saken bedre i det hele tatt!

I morgen er det strikkeklubben igjen, tror jeg går dit, det var nemlig veldig deilig å få luft på forhånd!
Nå derimot er det litt kvelds og lydbok før jeg skal gå og legge meg. Satser på at denne natten blir bare sååååå mye bedre enn natt til i dag og at jeg får sove uten opphold!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar