onsdag 24. januar 2018

Forankre seg selv

I dag har jeg vært hos Humlen mens regnet pisket mot vinduene og sjøen freste langt opp på bryggen. Det passet egentlig litt til tårene som sildret nedover kinnene mine, heldigvis satt vi tørt og varmt innendørs med hver vår kopp, hun med kaffe, tror jeg, og jeg med kakao:p 

Grunnen til tårene var at vi snakket blant annet om frykt, jeg ble nemlig skylt over ende av frykten min på torsdag når jeg var på yoga hos Sommerfuglen. Beina ble jo også rabiate i den forbindelsen og det igjen har ført til dårligere netter enn vanlig... Og frykt, det er vanskelig å snakke om det! Hun lærte meg en øvelse som handler om å finne ankeret i meg selv sånn at jeg kan forankre meg selv når det trengs. Det var en deilig øvelse på en måte, samtidig så kjente jeg at den var veldig nyttig!

Vi snakket også om januar som måned, at den er lang og tung og mørk. Tror vi gleder oss like mye til februar som starter neste torsdag jeg! Da blir alt litt bedre og det er bare fire små uker igjen av vinteren før våren starter! Og når våren starter så blir iallfall ting enda lysere!

Skuteren min var også et lite tema, jeg fortalte hva som hadde skjedd i går med de stakkars tærne mine. Egentlig hadde jeg trodd de skulle få problemer, jeg har nemlig sett bilder av CMT-føtter som har fått ting på seg eller blitt slått på noe vis. Men mine tær har heldigvis ikke en eneste skramme eller blåmerke! Ut i fra værmeldingen ser det ut som om den kan få være med meg ut på tur i morgen, da skal jeg sitte i den før jeg starter den, haha! Om det ikke regner alt for mye skal jeg nemlig kjøre til yogaen, da kan jeg også ha med meg yogamatten min!:D

Etter timen dro jeg på en liten tur med bussen før jeg dro hjem igjen, måtte handle og fikse litt ting. Resten av dagen har vært veldig rolig, vinden har tatt seg opp igjen og det kjennes i beina! Men forhåpentligvis roer det seg allerede i natt!

Nå er det litt kvelds, kanskje litt sying og tv som står på planen, håpet er at jeg klarer å legge meg før halve natten har gått!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar