mandag 8. januar 2018

Så lei!

Jeg er lei av å være sliten! jeg er lei av å ikke ha energi! jeg er lei av håpløse netter og mangel på skikkelig søvn! i natt hadde jeg 44min i REM, 49min i dyp søvn og 5timer og 55min i lett søvn + i hvert fall to timer hvor jeg var våken...


Men dagen har vært litt bra likevel da! jeg hadde nemlig besøk av Rosen! hun hadde med seg en skuter til meg, eller, servicemennene hennes hadde den med seg, hun kom like etterpå! Vi vet ikke om det er denne jeg får beholde eller om jeg får en annen når vi søker om varig utlån da, den mangler en kurv men det er visst ekstrautstyr, så Rosen skal søke om det + litt annet utstyr også!:D 
Ute på prøvetur har jeg også vært, det var grådig gøyt! og jeg gleder meg allerede til jeg skal ut og prøve den i morgen!:D

Nå skal jeg liste meg ut herfra siden jeg bryter roe-ned-tiden min så det synger etter, hehe:p og så starte veien mot sengen, av erfaring vet jeg at det tar litt tid før jeg lander der!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar