lørdag 6. januar 2018

Trosset energisjefen!

I natt sov jeg nesten uten å våkne! Det var deilig! men likevel fikk jeg ikke utdelt mer enn et lite korn med energi, noen ganger er den derre energisjefen grådig gniten altså! dessverre brukte jeg energikornet på og våkne skikkelig, så når jeg skulle stå opp var det egentlig helt tomt... 

Men været var nydelig og beina, ja, de ville faktisk ut på tur! Og man hører på beina, spesielt når de vil gå i favorittskogen min! hihi:p Det var en fantastisk deilig tur og jeg er veldig glad jeg trosset energisjefen og gikk! fikk litt svi for det men samtidig så fikk jeg energi, så det var vel egentlig en nullaktivitet, altså, det tok energi men det gav også energi.

Morgendagen skal være veldig rolig, tror jeg da!:p På mandag skjer det spennende ting og det gleder jeg meg veldig til! hva det er skal jeg fortelle når det har skjedd, eller kanskje i morgen om jeg ikke klarer å vente:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar