tirsdag 4. juni 2019

Dårlig energi

Som vanlig har jeg vært på strikkeklubben i dag, men det ble faktisk til at jeg gikk lenge før det var ferdig. Det var nemlig bare mas og fjas og klaging og syting. Energien i rommet var kjempe dårlig og det preget også meg! Hodet mitt ble bare tyngre og tyngre og jeg kjente at den dårlige energien begynte å innta meg, noe jeg overhodet ikke likte! så da pakket jeg sammen og gikk ut i den friske og deilige luften!

Nå sitter jeg med strikketøyet og glor på TV, med andre ord en helt vanlig kveld!:p I morgen skal jeg noe grådig kjekt! Det første skjer ganske så tidlig og jeg må derfor tidlig opp men jeg regner med at det er verdt det! Når det er ferdig skal jeg til Humlen, noe jeg også gleder meg til! Vi skal nemlig gjøre yoga i lag og jeg lurer på om hun har noen såkalte "hat-øvelser" på lur til meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar