fredag 28. juni 2019

Halvannen time på toppen

Endelig klarte jeg å komme meg opp på fjelltoppen min!
Det satt innmari langt inne men når klokken var kvart på tre klarte jeg å gå ut av døren og sette kursen mot skogen og fjellet!

Tre kvarter senere landet jeg på benken og heldigvis hadde jeg toppen for meg selv! Det var grådig deilig å sitte der og jeg hadde absolutt ikke noe lyst til å gå derfra! Heldigvis hadde jeg kvikk lunsj i sekken og vann i flasken, og dermed var det bare til å bli værende! Etter halvannen time begynte jeg å bli litt sulten og litt mettet på stekende sol, så da satte jeg kursen hjemover.

Nå ligger jeg i sofaen og har absolutt ingen planer om å gjøre mer enn nødvendig! for jeg er nemlig sliten, heldigvis på en litt god måte også og ikke bare utslitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar