torsdag 20. juni 2019

Wow!

Luften har gått ut av meg! jeg vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre, jeg er rett og slett helt sjokkert! men på en god måte altså! nå kan jeg snart bare vinke farvel til NAV! skilsmissen vår er snart i boks, det er deilig det!

Jeg skjønner, etter å ha både lest og blitt fortalt historier om andre NAV-klienter, at jeg er innmari heldig når det gjelder mitt møte med NAV! Humlen sa så fint en gang at jeg har sklidd gjennom systemet! og det er jo nettopp det jeg har gjort! Likevel har det vært en kamp! for det er ikke alle saksbehandlere som er så lydhøre og hjelpsomme og jeg har til og med fått kjeft av en av dem!

Men hun jeg har hatt de siste årene, hun har bare vært helt fantastisk! hun har vært hjelpsom og lydhør, hun har valgt å la meg være spesialisten på meg selv rett og slett! Det har ikke vært noe som helst overkjøring over meg og Humlen! I høst, når jeg var på arbeidsutprøving, så var det helt greit at det var Humlen som satte ned foten når jeg ble så dårlig! Hun hadde absolutt ingenting i mot at det var Humlen og jeg som sa stopp, hun var så enig etter å ha hørt hvordan jeg hadde det at hun sa stopp hun også! Og nå kan jeg puste ut når det gjelder inntekt! jeg kan leve, jeg kan gå ut og spise med venner uten å bekymre meg for mat resten av uken, jeg kan reise på ferie, jeg har faktisk råd til å reise på ferie hvis jeg vil det! og noe av det aller beste, jeg trenger ikke å be om tillatelse fra NAV!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar