tirsdag 25. juni 2019

Synstest og nye briller kanskje?

Da er synstesten vel gjennomført! min herlige optiker var veldig fornøyd! Hun var helt enig med Humlen i at det var på tide at jeg tok en synstest! hun tok optomap-bilder og der var det heldigvis ingenting og påpeke! det var forøvrig kult å se innsiden av øynene mine, hihi!

Når jeg gikk derfra hadde jeg med meg briller sånn at jeg kan prøve hjemme, men det er vanskelig det! Ikke klarer jeg å se i de brillene, så jeg er ganske så avhengig av å høre andres meninger når de ser meg med brillene på! Derfor har jeg planer om å ta de med til Humlen i kveld sånn at hun kan få se de på meg!

Men nå ser jeg på klokken at jeg bare må hive meg rundt og komme meg avgårde sånn at jeg ikke kommer for sent til timen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar