søndag 23. juni 2019

En sutrete søndag

Sukk! jeg er fullstendig utmattet for tiden!
I dag har jeg vært skikkelig irritert og grådig overtrøtt! det har resultert i at jeg har oppført meg som en liten treåring og vært i ganske dårlig humør! men det var fordi jeg holdt meg våken istedenfor å sovne da, så det er jo for så vidt ikke den verste prisen å betale, bare veldig irriterende! Fordelen er vel at jeg bor alene og at det derfor ikke går utover noen andre enn meg!

Jaja, i morgen begynner en ny uke og det skjer flere ting jeg ser frem til! jeg skal blant annet til en optiker, Humlen har vært litt streng med meg på det punktet, så nå har jeg endelig fått bestilt meg en time! det er nemlig over fire år siden sist jeg var hos en optiker, så det er på tide! jeg skal også til Humlen på tirsdag, på onsdag er det full rulle med bursdagsmiddag i byen for Kaninen og til helgen igjen skal hun ha fest. Akkurat det siste er vel så som så, jeg er absolutt ikke en fest-person, men forhåpentligvis så blir det bedre enn jeg tenker akkurat nå! utenom det skal jeg bare ta det med ro, tror jeg iallfall da! og så har jeg store planer om å komme meg opp på fjellet en tur da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar