søndag 2. juni 2019

En energiløs søndag

Denne søndagen er fullstendig energiløs!
Jeg og Kaninen var på roadtrip i går og vi kjørte mange, mange mil! Målet vårt var torgdagen til Hillesvåg Ullvarefabrikk i Knarvik, men egentlig kunne vi bare ha spart oss for den turen... Det var nemlig grådig mange utstillere som hadde trukket seg, sannsynligvis pga. det dårlige været som var meldt! I fjor var det mega kjekt! det var mange utstillere og mye moro, i år var det bare noen få boder og rett og slett drit kjedelig!

Men Kaninen og jeg kan heldigvis ha det moro likevel! Vi kjørte nemlig innom andre steder hvor vi kunne svi av litt penger, eller, det var hun som kjøpte mest da, jeg brukte vel egentlig mest penger på veganpølsene på IKEA, og de koster fem kroner stykket, haha!

Prisen for i går må jeg betale i dag, litt kjipt men samtidig greit, iallfall på en måte! Det skal heldigvis  lite til for å ha det greit i sofakroken min og det er bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar