fredag 14. juni 2019

På jakt etter en snurrekjole!

Er det noe jeg har lyst på så er det en skikkelig snurrekjole! Med det så mener jeg altså at skjørtet på kjolen er stort nok til at jeg kan snurre skikkelig rundt med den! Men finner jeg en som ser ut akkurat sånn som jeg vil? Nope!

Tidligere i dag var jeg hos Rosen og vi snakket om ønskekjolen min. Hun foreslo at det enkleste er vel kanskje å sy kjolen selv, for da vil jeg jo få en kjole som ser ut sånn som jeg vil ha den! Og hun har nok rett i det, tror jeg da!

Ellers har jeg både vært på yoga og hentet en pakke på hele syv kilo! Jeg har nemlig gått litt vel amok med å handle Lego! Så nå klør det helt ekstremt i fingrene mine, jeg har innmari lyst til å begynne å bygge! Dessverre må jeg nok vente til i morgen kveld, jeg får nemlig besøk i morgen og da er det greiest å ikke ha stuen full av legoklosser! eller, stuen blir nok full av legoklosser likevel, men da er det ikke klosser som skal bli til konkrete ting! Følg meg på Instagram, for der kan du straks se hva jeg har kjøpt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar