onsdag 5. juni 2019

En laaang onsdag

Dagen i dag startet alt for tidlig for min del, jeg våknet nemlig allerede rundt halv seks... Endte opp med å ligge våken i nærmere to timer før jeg fikk en høyst etterlengtet time med søvn før alarmen rev meg ut av drømmelandet.

Formiddagen var supergøy! jeg tilbrakte nemlig et par timer på hjelpemiddelsentralen sammen med ergoterapeuten min og noen av de ansatte der! Aktivitetshjelpemidler stod på planen, og selv om det regnet mens jeg var der så var det såå verdt det!

I det jeg kom hjem måtte jeg bare rive av regntrekket på skuteren, hente regnponchoen og hive meg på skuteren og tøffe avgårde til Humlen! Hos henne var det både litt kos med Godis, masse prating og yogaøvelser! Hun gjorde noe helt fantastisk med skuldrene mine og for kanskje første gang så lå de ganske så flate på yogamatten, noe som virkelig var helt magisk!

Når jeg kom hjem kunne jeg endelig roe litt ned. Jeg var veldig sliten men for en gangs skyld så var det på  en god måte! Et par timer senere måtte jeg kle på meg og tøffe videre. Da var det tid for enda en yogatime, bare hos Sommerfuglen da. Og det som var litt morsomt var at det var akkurat en sånn som fløy rett i pannen på meg når jeg var på vei til henne, hihi!

Nå har jeg endelig landet i sofaen og er snart ganske så klar for sengen, for denne dagen har vært lang altså, men den har også vært grådig bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar