onsdag 12. juni 2019

Vimsekoppen Live

Herlighet, dagens yogatime hos Sommerfuglen slo meg fullstendig ut altså!

Jeg tror jeg må ha lagt igjen hodet på matten, for jeg bare rotet skikkelig! For etter yogaen dro jeg nemlig på en handletur, og på sted nummer to klarte jeg å gå fra det jeg handlet på det første stedet festet på skuteren... Så, midt i en butikk kom jeg plutselig på det! Damen som hjalp meg ble nok litt sjokkert for jeg begynte plutselig å løpe ut av butikken mens jeg forklarte hvorfor, hahaha! Men heldigvis og takk og lov var det ingen som hadde rørt det jeg hadde i kurven, så da kunne jeg bare gå rolig tilbake til den vennlige damen og handle ferdig!

Men nå har jeg heldigvis kommet hjem og landet i sofaen, her har jeg tenkt å være lengst mulig frem til jeg legger meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar