lørdag 8. juni 2019

Happy Pride!

Planen for dagen var å dra til sentrum og se PRIDE-paraden og så dra hjem igjen. Slik ble det ikke! Jeg var nemlig så utrolig heldig at jeg møtte på Kaninen og lillesøsteren hennes! De kom nemlig ombord i bussen jeg satt i når jeg var på vei til byen!


De hadde heldigvis samme planer som meg, så vi slo oss like gjerne sammen! Det var innmari koselig! Og turen, ja, den ble betraktelig lengre enn hva jeg hadde planlagt! Vi var innom en kafe, PRIDE-parken og på litt siste-minutt-shopping på bystasjonen før vi begav oss hjemover i en stappfull buss! Heldigvis er jeg en ganske dreven buss-passasjer, så jeg var rask ombord og sikret oss sitteplasser, for å stå, det var helt uaktuelt for både Kaninens og mine sine bein!


Kvelden har gått til å spise en lakris-kjærlighet, jeg hadde IKKE planer om å spise opp hele på en gang, men sånn ble det visst, hahaha! Så jeg regner med å ha en litt sår munn i morgen, men pytt sann, den var innmari god så det er verdt det!:p




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar