onsdag 28. november 2018

En god prat

I dag har jeg vært hos Humlen igjen, det var en veldig god time og heldigvis ikke like heavy og tøff som forrige uke! Det som er ganske kult er at vi deler samme hobby, nemlig strikking! Og jeg syns det er veldig koselig med strikkeprat med andre som også strikker! For det er nemlig ikke alle ikke-strikkere som er interessert i det, bortsett fra Solstrålen da, selv om hun trodde maskemarkører var mønster en gang! hihihihi!

Vi pratet også om skjebnemøtet som vi skal ha på mandag! Humlen hadde pratet med Englene om å få Langbein til å komme på møtet og i dag fikk hun bekreftelse fra Langbein om at han kommer, selv om han har administrasjonsdag, da jublet vi! Og så la vi en plan for møtet, det er jo greit at iallfall vi er forberedte! Langbein og NAV-damen kommer nok forberedt de også altså! Vi er også veldig spente på sluttrapporten fra stedet jeg hadde arbeidsutprøving på, jeg aner nemlig verken hvem som har skrevet den eller hva som står i den! Ellers gikk det både i yoga, skolekataloger fra ungdomsskolen, julen og ja, en del mer. Forsinket ble vi også, timen bare fløy og før vi visste ordet av det var klokken blitt godt over en time siden vi startet!

Nå skal jeg spise litt kvelds, glo litt mer på TV og så finne sengen, sånn etterhvert iallfall! I morgen er det som vanlig yoga hos Sommerfuglen, det gleder jeg meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar