lørdag 24. november 2018

Forsøk på rydding

Å prøve og gjøre om et roterom til et praktisk rom hvor jeg f.eks. kan sy er IKKE enkelt! Nå har jeg holdt på der inne i sikkert to-tre timer og jeg kommer liksom ikke lengre! Årsaken? jo, jeg har alt for mange ting og alt for liten plass! Men jeg har fått ryddet en del da! En tykk bunke med papirer fra studietiden, lærertiden og frivillig-tiden i Røde Kors har gått i bosset! Egentlig kunne jeg sikkert ha kastet enda mer, for selvangivelser trenger man faktisk ikke å ta vare på år etter år!

Om jeg noen gang kommer til å lykkes med å få gjort om roterommet vet jeg ikke rett og slett! Mulig det inneholder for mye til at det går, men jeg vet ikke om jeg klarer å bli kvitt mer av det som er der inne, iallfall ikke av ting! For det som er der inne er gode minner fra en vanskelig barndom! Loftet hos foreldrene mine ble til slutt for fullt så alle som hadde et eget sted måtte ta med seg alle kassene sine og stå for oppbevaringen selv, forståelig nok når man er blitt voksen! Så da er det litt leker (mamma har dessverre gitt vekk mye uten min tillatelse!) og masse, masse bøker! og ja, bamser har jeg også et lite lass av! Hihihi! Men, men, sy kan jeg gjøre i stuen, så det er ikke sååå nøye om jeg ikke får det til!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar