lørdag 17. november 2018

Endelig litt skikkelig søvn!

I natt har jeg sovet helt fantastisk! Og det sender jeg en stor takk til Rosen for! Jeg var nemlig hos henne i går formiddag, hun fant mange steder som var dritvonde mildt sagt! Nå for tiden er det min stakkars skulder som sliter, den har vært vond i nesten fire uker nå... Årsaken er nok skuldrene og de problemene jeg har der, som Rosen sa så løser vi gjerne opp en ting men da kommer en annen ting til syne, så det er et salig sammensurium av stramme sener og muskler og ja, det som kan være stramt i skulderpartiet! Men så lenge hun ikke gir meg strikkeforbud skal jeg klare denne smerten også!

Som de fleste andre behandlinger er behandlingen hos Rosen også fylt med bivirkninger, heldigvis ikke noe verre enn tretthet da! Det er ikke alltid jeg blir utmattet av en time hos henne, heldigvis, men denne gangen ble jeg det! Så dagen i dag har bare blitt sullet vekk, eller, jeg har fått gjort husarbeid siden jeg stjal et par korn energi fra Energisjefen, men utenom det har jeg bare sullet den vekk! Lørdager kan nemlig fint sulles vekk!:p

Nå skal jeg strikke, spise litt snop og glo på TV 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar