onsdag 14. november 2018

Vaske-onsdag

De siste nettene har vært skikkelig fæle, natten i natt var heller ikke noe suksess og jeg var rimelig utladet når jeg våknet... Kroppen tryglet etter en rolig dag og det fikk den også, dermed var det greit å ha et tonn med skittentøy å vaske!

Utenom klesvasken har jeg strikket en halv nisselue, en grådig fin en også, Putty Nisselue fra Sandnes Garn, planen er å selge den på julemarkedet jeg skal være med på om noen uker. Tror jeg også må strikke en til meg selv, jeg har nemlig aldri hatt min egen hjemmestrikkete lue selv om jeg ønsket meg det i flere år, så da er det kanskje like greit å strikke en selv!

I morgen er det yoga, det gleder jeg meg til! Nå derimot skal jeg spise litt kvelds, strikke, glo litt på TV og etterhvert legge meg! Problemet er bare at jeg har fått lakenskrekk og den blir bare sterkere og sterkere når natten nærmer seg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar