torsdag 29. november 2018

Høstens nest siste dag

Høstens siste torsdag er snart ved sin ende! Ute er det stormen og regnet som herjer, det kom i ettermiddag, så da var det bare til å vinke farvel til det nydelig været vi har hatt i det siste...

Formiddagen ble som vanlig brukt til noe fornuftig! Nemlig yoga hos Sommerfuglen! Vi var bare tre stykker som kom, Rosen, meg og en til jeg ikke helt vet hvem er, og vi ble ledet gjennom en god rekke med øvelser! Temaet var nyre- og blæremeridianene, mitt favorittema, men også det som som oftest åpner opp mest i meg. Sommerfuglen sa at det var godt mulig at kroppen ble veldig trett, hun hadde veldig rett i mitt tilfelle! Jeg ble ekstremt trett en liten stund etter at jeg var kommet hjem og hadde store problemer med å holde meg våken! Men jeg var flink, jeg klarte å lure Sovemonsteret slik at det ikke klarte å fange meg, jeg gikk nemlig til butikken en tur!


Denne ekstreme trettheten hadde jeg ikke helt tatt med i beregningen for planene for resten av dagen! Jeg hadde nemlig planlagt å pynte til jul, det er jo 1.desember på lørdag! Men kroppen, ja, den ville noe helt annet, nemlig sove, så da måtte jeg inngå et kompromiss med den, resultatet? jo, det var at julestjernen kom opp i vinduet før jeg bare måtte krølle meg sammen i sofaen igjen. Men, men, jeg har nå startet i det minste! Og i helgen skal det etter planen bakes, både kakemenn og pepperkaker!

(Bilde tatt i desember 2013 eller 2014)

Nå derimot skal jeg spise litt kvelds, glo litt mer på TV og forhåpentligvis klare å legge meg innen rimelig tid. Natten i natt var nemlig preget av mye oppvåkninger på grunn av vinden som herjer, så jeg håper jeg får sove litt mer sammenhengende i natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar