torsdag 8. november 2018

Slækkis-torsdag

Siden gårsdagen var betraktelig mer aktiv enn vanlig har jeg en skikkelig slækkis-dag på sofaen i dag! Eller, jeg har faktisk vært i byen da, fikk lyst på veggie-burgeren til Burger King, så da dro jeg ens ærend dit!:p Men utenom den turen har jeg strikket og glodd på TV og bare tatt det fullstendig rolig!

I morgen har jeg planer om å ta turen til Humleplassen! Det er seriøst eviglenge siden jeg har vært der og dermed er det virkelig på tide å dra dit igjen! Deler av veien er en litt småskummel nedoverbakke i vinterhalvåret siden det er på en sti i skogen, i tillegg til nedoverbakken ender den rett ved en elv som kan gå ganske langt over sine bredder! Så når det har regnet mye kan det være grådig sleipt og glatt der, men vi har hatt flere fine dager i det siste, så da tar jeg sjansen!

Nå skal jeg spise kvelds og så legge meg, sånn etterhvert iallfall!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar